پخش زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
English عربي
4313
-
الف
+

چه خبر از سریال‌های در حال تولید؟

برای پیگیری اخبار فرهنگی و هنری سینما و تلویزیون با وب‌سایت آی‌فیلم همراه باشید.

برای پیگیری اخبار فرهنگی و هنری سینما و تلویزیون با وب‌سایت آی‌فیلم همراه باشید.

به گزارش آی‌فیلم، تصویربرداری مجموعه تلویزیونی «۸۷ متر» به کارگردانی  کیانوش عیاری، دی ماه به پایان می‌رسد.

داستان سریال از این قرار است که "علیرضا پوردورانی" به همراه همسر، دو دختر و پسرش خانه‌ای را از یک فروشنده به نام "فرج ناصری" خریداری می‌کنند، اما روز اسباب‌کشی متوجه می‌شوند که خانه به فرد دیگری به نام "رجب خلیلی" فروخته شده است. رجب به همراه پسر، همسر و دو دخترش صبح زودتر از پوردورانی‌ها به خانه رسیده‌اند و وسایلشان را در خانه گذاشته‌اند، اما با رسیدن خانواده پوردورانی، ماجرای کلاهبرداری مشخص می‌شود. قصه ۸۷ متر از کشش فوق‌العاده‌ای برخوردار است که بیش از ۳۰ لوکیشن در تهران دارد.

تصویربرداری  سریال ۸۷ متر، حداکثر تا ۵ دی ماه به اتمام می رسد و همزمان با تصویربرداری تدوین انجام می شود. البته تاکنون صداگذاری  ۱۰ قسمت ابتدایی تمام شده است.

بیشتر بخوانید:

تصویربرداری سریال عیاری اسفند به انتها می رسد

روزهای پرتلاش برای عوامل «۸۷ متر»

کرونا سریال ۸۷ متر را زمین‌گیر کرد

پایان تصویربرداری سریال دعوت نحس

محمودرضا تخشید تهیه‌کننده سریال «دعوت نحس» از پایان تصویربرداری این سریال در شمال کشور خبر داد.

محمودرضا تخشید تهیه کننده سریال «دعوت نحس» با اعلام خبری بیان کرد: با اتمام تصویربرداری بخش شمال سریال «دعوت نحس»، گروه سازنده برای ادامه کار به تهران بازگشتند.

وی در ادامه گفت: در بخش‌های تصویربرداری شده در شمال آدرینا صادقی، مینو آذرمگین، نازنین هاشمی، دینا هاشمی و میلاد میرزایی جلوی دوربین رفتند. با آغاز تصویربرداری صحنه‌های مربوط به تهران رضا توکلی، نسرین نکیسا و آرش مجیدی  به جمع بازیگران افزوده شده و جلوی دوربین خواهند رفت.

«دعوت نحس» به کارگردانی علیرضا افخمی و تهیه‌کنندگی محمودرضا تخشید به سفارش سیمافیلم تهیه و تولید می‌شود.

در خلاصه داستان این مجموعه آمده است: مائده و زهره دخترعمه و دختر دایی یکدیگر هستند. آن‌ها همراه با دو تن از دوستان خود، سوسن و شکیبا، برای یک سفر تفریحی عازم شمال شده‌اند. گرچه هر چهار نفر ظاهرا از دوستان صمیمی یکدیگر هستند اما یکی از آن‌ها نسبت به مائده حسادت می‌ورزد و دل خوشی از او ندارد. این سفر بهانه‌ای می‌شود تا کینه‌ورزی‌های او برملا گردد. با پیوستن محسن -خواستگار قبلی مائده - به این جمع حوادثی رقم می‌خورد که زندگی و سرنوشت مائده و زهره را دگرگون می‌نماید.

بیشتر بخوانید:

بازگشت افخمی به تلویزیون پس از ۴ سال

افخمی برای رمضان۱۴۰۰سریال می‌سازد

 

نیما شاهرخ‌شاهی سریال کینه را کلید زد

نیما شاهرخ شاهی سریال «کینه» را در فضایی معماگونه و دلهره آور می سازد.

فیلمنامه این سریال را امید صدیقی نوشته و داستان آن درباره ۸ نفر است که قصد خروج غیر قانونی از کشور را دارند. آنها در خانه ای منتظر زمان مناسب برای عبور از مرز هستند و اتفاقات ناگواری برایشان رخ می دهد که ریشه آن در گذشته هر کدام است.

به گفته پاکدامن، انتخاب بازیگران و دیگر عوامل این سریال آغاز شده است که به زودی اخبار آن رسانه ای می شود.

نیما شاهرخ شاهی پیش از این در حوزه فیلم کوتاه تجربه های موفقی در جشنواره های بین المللی داشته و «کینه» نخستین تجربه او در مقام کارگردانی سریال محسوب می شود.

بیشتر بخوانید:

شاهرخ شاهی: فیلمنامه «مسلخ» فوق‌العاده بود

م ه / س م

نظر شما
ارسال نظر